Direktlänk till inlägg 10 maj 2015

~~

Av Sara ~~ - 10 maj 2015 12:16

Hejsan!

 I helgen har dom varit i Italien och spelat dom var först i Turin på fredagen och oi går så spelade dom i Milan :) 

Jag har sett på twitter och tumlr att några har skrivit att Calum har fårgat sitt hår svart  men jag har som inte sett ett bra kort där man kan se det :) 


Jaag vill ta upp en sak som ganska många tycker är känsligt men  jag vill bara säga min åsikt om det :) 

Bryana (tror hon stavas så) och Ashton. 

många pratar om att åhh  bryana är bara tsm med ash för att han är känd och så dom pratar också om att brianna inte tycker om dom som är överviktiga och att hon typ är rasist

 Jag kan inte säga vad som är sant och vad som inte är sant men jag  tycker inte det är  nödvändigt att trycka ner bryana bara för du inte tycker att hon ska dejta ash. när jag fick redan på att dom var tsm  så  visst jag kände direkt att jag inte skulle gilla henne  (för hallå jag vill ju också vara tsm med ash;) )  men jag såg folk sicka hat till henne och det skulle jag aldrig  kunna göra för att bryana är ju en människa precis som  vi. viss du behöver inte gilla henne men du kan  hålla det för dig själv du behöver inte skrivs hat till henne. 


Hahah oj jag vet att det kanske vart lite förvirande men jag ville bara säg vad jag tycker och så :)

Hare bra!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

0.o

Av Sara ~~ - 1 juni 2015 07:53

Hejsan! Haha omg jag ha typninte srkivit på jätte länge men jag har som inte haft tid för att alla nationella prov och sista veckorna är typ jobbigast och jag känner mig typ jätte stressad att hinna med allt och så.. Men hallå wtf Michae...

Av Sara ~~ - 11 maj 2015 11:58

Hejsan! Igår hadde dom sin femte konsert i Zurich.  Michael ville att alla skulle vara tysta så han kunde bekänna en sak och alla blev tysta och han sa att han fes under Amenisa.. Hahah påminn mig varför jag gillar detta band ?;)  På Onsdag kom...

!

Av Sara ~~ - 10 maj 2015 16:55


Hejsan!   5 Seconds Of Summer  logga har blivit coprightad eller hur man nu säger..  det betyder nu att dom inte kan andvända denna:      och dom har nu bytt till en döskalle som ser ut så hära ungefär:   Och nu har måga i 5sosfam typ dam...

Av Sara ~~ - 7 maj 2015 18:10

Hejsan! Rowyso började i Måndags i Lisbon :) Hey Violet  var deras "förband"  eller hur man nu ska säga :) dom gjorde en cover av  Taylor Swifts låt  blank space :) och så spelade dom sin egna låt och några till :)     5sos spelade  deras ny låt p...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards